Τρίτη, Μαΐου 13, 2008

The Big Bang Theory : Super Geeks Εν Δράσει.


Εκεί που λες, ποία άλλη σειρά έμεινε για να δεις , βρίσκεις εκεί που δεν το περιμένεις ένα μικρό διαμαντάκι. Η σειρά αφορά δύο τρομερούς και φοβερούς Νέρντουλες , όπου ό ένας είναι ιδιοφυΐα και ό άλλος ακόμα μεγαλύτερη . Ενώ στην επιστήμη πήρανε 10 στην ζωή εισπράττουν συνέχεια μηδενικά και απογοητεύσεις , γιατί δεν ξέρουν πως να σχετιστούν με τους κοινούς ανθρώπους. Ο ένας όμως το ψιλοπαλεύει , να αποκτήσει κοινωνική ζωή ( όχι με ιδιαίτερη επιτυχία είναι η αλήθεια ) , ο Άλλος δεν ασχολείται καν και ούτε τον ενδιαφέρει το θέμα. Το πρόβλημα γίνετε ιδιαίτερα αντιληπτό όταν μετακομίζει δίπλα τους η πανέμορφη Σάρα , και γίνετε το σκοτεινό αντικείμενο του πόθου για τον Νέρντουλα Νούμερο ένα τον Λεονάνδρο. Και φυσικά περιπλέκονται τα πράγματα , προς τέρψιν δικιά μας . Η σειρά μου αρέσει γιατί μπορώ να συνδεθώ μαζί της αφού είμαι και εγώ ένας ψιλονέρντουλας . Γενικά η σειρά είναι πολύ εξαιρετική , και προφανώς εσείς που διαβάζεται το Blog μου έχετε τα ανάλογα γούστα με εμένα ( και πιθανώς να είστε και εσείς ψιλονέρντουλες) θα την λατρέψετε . Τι να πω άλλο , αφού σε αυτήν την σειρά ένας από τους πρωταγωνιστές ντύνετε σε ένα Μασκέ πάρτι " το Φαινόμενο Doppler " αν είναι δυνατόν! Είναι θεοί!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πεθαίνω όταν χτυπάει πόρτες ο Σέλντον!!!
Penny...Penny...Penny!!!

Aelaos είπε...

Όντως κορυφαίο! Είμαι περίεργος να δω κάποιο επεισόδιο που ο Σέλντον και η Πένυ κάνουν κάτι πιο "κίνκυ". Θα πέσει το γέλιο της αρκούδας.