Τρίτη, Αυγούστου 01, 2006


SCI-FI ΣΕΙΡΕΣ

Δεν θα σας το κρύψω ότι είμαι φανατικός με τις σειρές επιστημονικής φαντασίας.Βασικά αρκετές από αυτές μου έχουν καταστρέψει την κοινωνική μου ζωή κατά περιόδους.Θα σας μιλήσω για τις αγαπημένες μου.Οπότε αν έχετε αρχίσει να μπαίνετε σε αυτό το τριπάκι θα έχετε έναν οδηγό για τα καλά πράγματα.Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι , γιατί σε μερικούς που δεν τους αρέσουν αυτές οι σειρές(κυρίως γυναίκες), κατακρίνουν αυτούς που τους αρέσουν.Δηλώσεις του στιλ, τι χαζομάρες είναι αυτές που βλέπεις, Αυτά είναι για παιδάκια, εξωπραγματικές ανοησίες, αυτά δεν έχουν νόημα γιατί δεν είναι δυνατά κτλ και κτλ, μου την έχουν δώσει στο ζεύγος των σφαιροειδών προεξοχών του σώματος μου.Γεαααα.Ενώ ας πούμε μια ταινία δράσης είναι μέσα στην ρεαλιστικότητα;Τα όπλα βαράνε 2000 σφαίρες μπορείς να κάνεις κολοτούμπες στον αέρα και να βαράς και πέντε κακούς στο ψαχνό,και αν σε πετύχει και καμμια σφαιρούλα, συμπεριφέρεσαι σαν να σε έχει χτυπήσει φυσοκάλαμο,αλλά μην ανησυχείς στο τέλος θα πάρεις και το τοπ μόντελ.Ας ξεκινήσουμε!!!(to be continued)

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τι σημαίνει Sci-Fi?

dark tyler είπε...

Science Fiction.

Aelae, είμαι κι εγώ tv nut και περιμένω να δω τι άλλες σειρές σου αρέσουν από τις άπειρες που τα ελληνικά κανάλια πράγματι αγνοούν.

4400 παρακολουθώ κι εγώ τώρα το καλοκαίρι που δεν έχει πολλά πράγματα, το βρίσκω κατά τόπους ενδιαφέρον, αλλά κατά τη γνώμη μου δεν συγκαταλέγεται στις καλύτερες σειρές.

Άντε να επιστρέφει και ο Jordan σιγά-σιγά...!

Ανώνυμος είπε...

Blondy: Sci-Fi
Science Fiction (Επιστημονική Φαντασία)

Aelae nice blog :D