Κυριακή, Δεκεμβρίου 23, 2007

Ξανά στα Blog μετά από τόσο καιρό.

Τι με έπιασε και μετά από τόσο καιρό ξαναγράφω σε αυτό το Blog, πραγματικά δεν ξέρω Στην αρχή το ξεκίνησα για να περιγράφω κάποιες σειρές , που κατά κύριο λόγο παίζονται στην Αμερική, και μέσω των P2P δικτύων κατέληξαν και στον υπολογιστή μου. Έτσι θέλησα και εγώ να προσφέρω και εγώ κάποια επιλογή ενδιαφερόντων κατά την γνώμη μου σειρών, στους περιπλανώμενους Έλληνες του δικτύου , που ψάχνουν για μια αξιοπρεπή τηλοψία Και κυκλοφορούν πολλές σαβούρες. Και λογικό είναι ο μέσος νοήμον Έλληνας να ψάχνεται, γιατί αυτό το πράγμα που γίνεται στην ελληνική τηλεόραση είναι ανυπόφορο. Και για να εξηγούμαι , δεν εννοώ και ούτε κατακρίνω για την τηλεοπτική μας μιζέρια ούτε τα πρωινάδικα , ούτε τις κουτσουμπολίστικες εκπομπές , ούτε τα ριάλιτι τύπου σόου. Το επίπεδο τους είναι το αναμενόμενο, και παντού σε όλες τις χώρες πάνω κάτω έτσι είναι. Μη σας πω κάποιες φορές επιτελούν και το σκοπό τους άψογα: να περνάς την ώρα σου χωρίς σκοτούρες και ανώδυνα. Για της άλλες εκπομπές εννοώ, για της κωμικές , δραματικές , και δεν ξέρω άλλο τι σειρές που παράγονται εν Ελλάδι. Πραγματικά μιλάμε για αθλιότητα. Αν εξαιρέσουμε το πάρα πέντε , όλες οι υπόλοιπες λυμαίνονται από κακό σενάριο , ανύπαρκτη ηθοποιία , και βαρεμάρα του κερατά Τι να πεις, από που να ξεκινήσεις και να ξιφουλκήσεις εναντίον Για τις στερεότυπες κλαψομουνιακές βλακείες που γράφουν, για τους ηθοποιούς που το κάστινγκ τους γίνετε στα κρεβάτια και με τις τελείως επίπεδες ερμηνείες τους, επιπέδου δημοτικού; Αυτά τα βλέπετε όλοι. Για να συνεχίσω με το θέμα μου , για το Μπλογκ, έγραψα μερικά αρθράκια, αλλά να σας πω την αλήθεια , βαρέθηκα. Πολύ πειθαρχημένο για τον ελεύθερο χρόνο μου. Είναι που είναι πιεστική και η δουλεία μου. Αλλά τώρα τελευταία δύο " πολιτιστικά προϊόντα" μου "άναψαν τα λαμπάκια" και θέλησα να γράψω. Αλλά αυτήν την φορά είπα Φρή σταιλ. Μπορεί και αυτά που να γράψω να μην κολλάνε με το θέμα του ιστολογίου , έτσι όπως αρχικά το σκέφτηκα, αλλά What da Fak!!! I'm back

Δεν υπάρχουν σχόλια: